فروش قایق بادی کودکانه ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش قایق بادی کودکانه ایلی تویز

قایق بادی کودکانه ایلی تویز دارای مدل و رنگ های مختلفی است که به صورت فروش مستقیم به بازار عرضه شده است.

قایق بادی کودکانه ایلی تویز یکی از زیباترین از محصولات بادی محسوب می شود که از ظاهری خاص و منحصر به فرد برخوردار می باشد. به منظور طراحی این محصول از شخصیت های کارتونی بهره گرفته شده است و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. قایق بادی کودکانه را در سایزهای مختلفی تولید کرده اند و همین موجب شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصول نمایند. این محصول در سایزهای مختلفی تولید شده است و همین امر سبب شده تا تمام کودکان در رده های سنی مختلف بتوانند از این محصول بهره مند شوند.

قیمت مناسب قایق بادی کودکانه ایلی تویز

قایق بادی کودکانه ایلی تویز از جمله محصولاتی به شمار می آید که دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. به سبب برخورداری از قیمت مناسبی که قایق بادی داراست، تمام مصرف کنندگان می توانند برای خرید آن اقدام نمایند. می توان اشاره نمود که قایق بادی کودکانه به واسطه قیمت مناسبی که داراست، یکی از بهترین و محبوب ترین گزینه ها برای هدیه دادن به کودکان به شمار می آید.

نمانیدگی قایق بادی کودکانه ایلی تویز

قایق بادی کودکانه ایلی تویز که توسط شرکت اینتکس تولید شده است را می توان از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد. خرید از نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان محصولی با کیفیت بسیار بالا و مقاومت منحصر به فرد را خریداری کرد. تمامی مدل های قایق بادی کودکانه در بسته بندی های مناسبی عرضه شده اند و از همین جهت می توان از محصولی مرغوب بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram