فروش اینترنتی بهترین استخر بادی خانوادگی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین استخر بادی خانوادگی intex

استخر بادی خانوادگی intex با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که به صورت فروش  اینترنتی می توان آن را تهیه کرد.

این مدل از استخر بادی از جمله محصولات بادی به شمار می آید که می توان با استفاده از آن اوقات خوشی را تجربه نمود. استخر بادی خانوادگی intex به گونه ای تولید شده است که دارای عمق مناسبی است و به همین جهت تمامی اعضای خانواده می توانند از آن بهره مند شوند. این محصول در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید شده است که به واسطه همین تمام مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود برای خرید این محصول اقدام نمایند.

کیفیت استخر بادی خانوادگی intex

استخر بادی خانوادگی intex از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر سبب شده تا بتوان این محصول را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد. این مدل از استخر به گونه ای تولید شده است که کاملا ایمنی است و از همین جهت تمام افراد می توانند با اطمینان خاطر آن را مورد استفاده قرار دهند. استخر بادی خانوادگی intex به واسطه استحکامی که از آن برخوردار است، در بازه زمانی طولانی قابل استفاده می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول بهترین جایگزین برای استخرهای بتنی به شمار آید.

قیمت استخر بادی خانوادگی intex

استخر بادی خانوادگی intex به نسبت سایر محصولات بادی تولید شده به سبب تنوعی که داراست، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. قیمت مقرون به صرفه این محصول سبب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد. می توان اشاره نمود که مدل های مختلفی از این محصول به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات اینتکس همچون ایلی تویز در بسته بندی مناسب و با قیمت مقرون به صرفه ای در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram