لیست قیمت بهترین محصولات اینتکس در ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت بهترین محصولات اینتکس در ایران

محصولات اینتکس از بهترین محصولات بادی به شمار می آیند که لیست قیمت آن ها به صورت مستقیم در ایران در دسترس می باشد.

محصولات اینتکس از پر طرفدارترین محصولات بادی تولید شده در سراسر جهان به شمار می آید که از آن بسیار بهره گرفته می شود. این محصولات بادی به گونه ای تولید شده اند که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. کمپانی بزرگ اینتکس به منظور تولید کلیه محصولات خود از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است و همین امر سبب شده تا بتوان این محصولات را اطمینان خاطر مورد استفاده قرار داد.

انواع محصولات اینتکس

کمپانی اینتکس محصولات خود را با تنوع گسترده ای به بازار جهانی عرضه نموده است و به واسطه همین امر تمام مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایند. از جمله محصولات اینتکس می توان به قایق بادی، مبل بادی، تشک بادی، استخر بادی وو اسباب بازی های بادی اشاره نمود. تمامی محصولات ذکر شده از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند و به همین جهت افراد می توانند مطابق با سلیقه و نیاز برای خرید آن ها اقدام نمایند. همچنین توجه به این نکته از اهمیت برخوردار است که محصولات اینتکس برای تمامی افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد.

نمایندگی محصولات اینتکس

کمپانی اینتکس محصولات خود را از طریق نمایندگی های خود در سراسر جهان در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. در ایران شرکت ایلی تویز نمایندگی رسمی اینتکس می باشد که محصولات این کمپانی را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می نماید. خرید از نمایندگی های اینتکس این امکان را فراهم می آورد تا بتوان محصول اصل خریداری کرد و از خدمات پس از فروش نیز بهره مند گردید. تمامی محصولات اینتکس در بسته بندی های بسیار مناسبی قرار گرفته اند تا محصولات مرغوبی به دست مصرف کننده برسد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram