قیمت مبل بادی کاناپه ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت مبل بادی کاناپه ایلی تویز

مبل بادی کاناپه ایلی تویز دارای مدل های مختلفی است و با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده است و در دسترس می باشد.

مبل بادی کاناپه ایلی تویز به واسطه برخورداری از تنوع گسترده ای که داراست، مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته است. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که می توان با خرید آن موجب شیک شدن فضاهای مختلف گردید. کاناپه ایلی تویز دارای رنگ های بسیار متنوعی نیز می باشد که در نتیجه این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان مطابق با دکوراسیون داخلی این محصول را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید مبل بادی کاناپه ایلی تویز

مبل بادی کاناپه ایلی تویز از جمله محصولات بادی به شمار می آید که قابل استفاده در مکان های متعددی همچون محل کار و منزل می باشد. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. استفاده از این مبل سبب می گردد تا بتوان راحتی را به نحو مطلوبی تجربه نمود زیرا این محصول بسیار راحت طراحی شده است. مبل بادی کاناپه ایلی تویز را می توان در سایزهای مختلفی با توجه به فضای در دسترس و نیاز خریداری کرد.

قیمت مبل بادی کاناپه کودکان ایلی تویز

یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل از کاناپه های بادی تولید شده، کاناپه کودک است. این محصول از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا افراد بی شماری شیفته آن شوند. این محصول با استفاده از شخیصت های کارتونی طراحی شده است و به همین جهت دارای ظاهری بسیار خاص می باشد. مبل بادی کاناپه کودکان تولید شده توسط شرت اینتکس دارای کیفیت بسیار بالایی است و از همین جهت می توان در مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram