نمایندگی فروش آنلاین تشک بادی اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش آنلاین تشک بادی اینتکس در تهران

تشک بادی اینتکس در انواع مدل های مختلف به صورت مستقیم و آنلاین از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی در تهران ارائه شده است.

تشک بادی اینتکس از کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده است زیرا می توان از آن در هر زمان و مکانی استفاده نمود. این محصول بادی به گونه ای طراحی شده است که دارای وزن بسیار سبک و مناسبی است و از همین جهت می توان آن را به آسانی جا به جا نمود. به سبب برخورداری از این ویژگی تشک بادی اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در سفر به شمار می آید. این محصول بادی با استفاده از پمپ های برقی در کوتاه ترین زمان نیز باد می گردد.

قیمت تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس از محصولاتی است که دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. قیمت مناسب این محصول بادی سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند از این محصول استفاده نمایند. به علت برخورداری از این ویژگی فروش تشک بادی با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. این محصول به گونه ای تولید شده است که می توان از آن درمکان های متعددی استفاده نمود. این محصول بادی به واسطه طراحی که از آن برخردار می باشد، به منظور قرار گیری نیازی به فضای زیادی نیز نخواهد داشت.

کیفیت تشک بادی اینتکس

تشک بادی اینتکس از محصولاتی است که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر سبب تا این بتوان در با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی از این  محصول استفاده کرد. این مدل از تشک به واسطه طراحی که از آن برخوردار می باشد، دارای استحکام بالایی است. مقاومت این مدل از تشک سبب می گردد تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با وزن های مختلف از آن بهره مند شوند. تشک بادی اینتکس مناسب برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف خواهد بود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram