سایت فروش آنلاین محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

سایت فروش آنلاین محصولات اینتکس اصلی

سایت فروش محصولات اینتکس اصلی تمامی محصولات این کمپانی را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب در دسترس قرار می دهد.

محصولات اینتکس اصلی در بهترین بسته بندی قرار گرفته اند و همین امر سبب شده تا در هنگام جا به جایی به آن ها آسیبی وارد نشود. شرکت اینتکس به منظور تولید تمامی محصولات خود از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره گرفته است و همین امر سبب شده تا بتوان با اطمینان خاطر محصولات این کمپانی را مورد استفاده قرار داد. محصولات اینتکس اصلی به سبب کیفیت بالا، تنوع و استحکام به نحو مطلوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب نموده اند.

انواع محصولات اینتکس اصلی

کمپانی اینتکس محصولات خود را در مدل های بسیار مختلفی تولید نموده است و همین امر سبب شده تا این محصولات به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشند. از جمله محصولات این کمپانی می توان به قایق بادی، استخر بادی، اسباب بازی بادی، تشک بادی و مبل بادی اشاره نمود. تمامی محصولات اشاره شده دارای رنگ های مختلفی هستند و می توان آن ها را در سایز های متفاوتی نیز خریداری کرد. کمپانی اینتکس تمامی محصولات خود را از طریق نمایندگی های موجود در سراسر جهان به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید از نمایندگی ها این امکان را برای خریدار فراهم می آورد تا بتوان نوع اصلی و باکیفیت محصولات این کمپانی را مورد استفاده قرار دهد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram