لیست قیمت بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که لیست قیمت آن صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است.

تشک بادی دو نفره اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در سفر و فضاهای کوچک می باشد زیرا این محصول دارای وزن بسیار سبکی است. به منظور قرار گیری این محصول نیازی به فضای زیاد نخواهد بود و همین امر موجب شده تا بتوان آن را به آسانی جا به جا کرد. سهولت در جا به جایی تشک بادی این امکان را فراهم می آورد تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. این مدل از تشک را می توان در سایزهای مختلفی سفارش داد و از آن بهره مند گردید.

کیفیت بالا تشک بادی دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید شده است که همین امر سبب شده تا این محصول را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که کیفیت این محصول سبب شده تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند از این محصول بهره مند شوند. تشک بادی دو نفره اینتکس را تمامی مصرف کنندگان در گروه های سنی مختلف می توانند مورد استفاده قرار  دهند. همچنین می توان اشاره نمود که تشک بادی دو نفره اینتکس به گونه ای تولید شده است که می توان آن را با استفاده از پمپ های برقی به آسانی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی باد کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram