خرید اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی اینتکس در تهران

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس از بهترین محصولاتی است که در تهران می توان به صورت خرید اینترنتی آن را خریداری نمود.

تشک دو نفره طبی اینتکس یکی از محصولات بادی بسیار محبوبی محسوب می شود که می توان آن را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود. مرغوبیت این محصول کاربردی سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند از آن در بازه زمانی طولانی بهره مند شوند. این مدل از تشک را می توان در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فرد آن بهره مند گردید.

مزیت های تشک بادی دو نفره طبی

تشک بادی دو نفره طبی ازمحصولاتی است که به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به آسانی با استفاده از پمپ های برقی باد نمود. این محصول بادی به واسطه طراحی طراحی که داراست، سبب کمر درد نمی گردد و تمام افراد می توانند از آن استفاده نمایند. تشک بادی دو نفره طبی را می توان در سایزها و رنگ های مختلفی با توجه به نیاز و سلیقه خریداری کرد. این محصول به موجب ساختار و طراحی که داراست، از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد و از همین جهت بهترین گزینه برای جایگزین کردن تشک های سنگین پنبه ای محسوب می شود. وزن سبک این محصول سبب می گردد تا بتوان آن را به آسانی جا به جا کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram