فروشگاه اینترنتی بهترین محصولات اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی بهترین محصولات اینتکس

بهترین محصولات اینتکس از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت با قیمت مناسب و کیفیت بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

محصولات تولید شده در شرکت اینتکس از تنوع بسیار گسترده ای برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این شرکت به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد. از جمله محصولات تولید شده توسط این شرکت می توان به قایق بادی، استخر بادی، مبل بادی، تشک بادی و اسباب بازی های بادی اشاره نمود. تمامی این محصولات از تنوع در رنگ، سایز و طرح برخوردار هستند و به واسطه همین امر تمام افراد با نیاز های مختلف و در رده های سنی متفاوت می توانند از این محصول بهره مند شوند.

کیفیت بالا محصولات اینتکس

کمپانی بزرگ اینتکس شناخته شده ترین شرکت در زمینه تولید و عرضه محصولات بادی در سراسر جهان به شمار می آید. محوبیت محصولات تولید شده در این شرکت به واسطه آن است که کمپانی اینتکس به منظور تولید محصولات خود از باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است. استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا مصرف کنندگان بتوانند با خیالی آسوده و بازه زمانی طولانی از محصولات این شرکت بهره مند شوند. این کمپانی محصولات خود را در بسته بندی های بسیار مناسبی نیز قرار می دهد و به همین جهت در هنگام جا به جایی به محصول آسیبی وارد نمی شود و مصرف کننده می توان از محصولی باکیفیت بالا بهره مند شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram