قیمت انواع تشک بادی یک نفره اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت انواع تشک بادی یک نفره اینتکس در تهران

انواع تشک بادی یک نفره اینتکس با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است که در تهران با قیمت بسیار مناسبی تهیه کرد.

تشک بادی یک نفره تولید شده توسط شرکت اینتکس یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود. به سبب طراحی که این محصول داراست، می توان از آن در مکان های متعددی استفاده نمود. تشک بادی یک نفره اینتکس به واسطه وزن سبکی که از آن برخوردار می باشد، قابل استفاده از سفر نیز است و از همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. با خرید این محصول دیگر نیازی به حمل تشک های پنبه ای یا ابری بسیار بزرگ و سنگین نخواهد بود.

ویژگی های تشک بادی یک نفره اینتکس

تشک بادی یک نفره اینتکس از ویژگی های بسیار خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و به همین جهت این محصول بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های این محصول می توان به کیفیت و استحکام آن اشاره نمود. کیفیت بالا این محصول بدان جهت است که به منظور ساخت آن از بهترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. به واسطه استحکامی که تشک بادی یک نفره اینتکس از آن برخوردار می باشد، تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. همچنین از دیگر ویژگی های تشک بادی یک نفره می توان به باد شدن این محصول در زمان کوتاهی اشاره نمود. این محصول با استفاده از پمپ های برقی به آسانی قابل باد شدن خواهد بود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram