خرید استخر بادی کودک و خانواده ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید استخر بادی کودک و خانواده ارزان

استخر بادی کودک و خانواده را می توان به صورت خرید مستقیم و با قیمت ارزان تهیه کرد و از اوقات بسیار خوشی بهره مند گردید.

استخر بادی کودک و خانواده از جمله محبوب ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود. محبوبیت این محصول به سبب آن است که تمامی اعضای خانواده در گروه های سنی مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. طراحی این محصول به گونه ای است که عمق آن به صورت تدریجی افزایش می یابد و از همین جهت کودکان نیز با خیالی آسوده می توانند از این مدل استخر استفاده نمایند. استخر بادی کودک و خانواده دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد.

تنوع در استخر بادی کودک و خانواده

استخر بادی کودک و خانواده در مدل های بسیار مختلفی تولید شده است که به واسطه همین امر تمام مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن نمایند. خانواده ها می توانند با توجه به تعداد اعضای خود این محصول را تهیه نمایند. استفاده از استخر بادی کودک و خانواده این امکان را فراهم می آورد تا بتوان اوقات بسیار خوشی را برای تمام اعضا خانواده به ارمغان آورد. خرید این محصول به سبب برخورداری از قیمت مناسبی که داراست، با رشد روز افزونی همراه شده است. استخر بادی کودک و خانواده به نسبت استخرهای بتنی دارای قیمت مناسب تری است و از همین جهت نیز از آن بسیار بهره گرفته می شود. این محصول را می توان در تمام باغات و ویلاها نیز مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram