لیست قیمت استخر بادی بچه گانه اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت استخر بادی بچه گانه اینتکس در مشهد

استخر بادی بچه گانه دارای مدل های مختلفی می باشد که با توجه به لیست قیمت این محصول می توان بهترین نوع از آن را در مشهد تهیه کرد.

شرکت اینتکس بهترین و باکیفیت ترین مدل از استخر بادی بچه گانه را تولید می نماید. این شرکت به منظور تولید استخرهای بادی بچه گانه از مواد اولیه استفاده می نماید که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. به واسطه کیفیت و مرغوبیتی که این محصول داراست، در صورت استفاده برای کودک سبب ایجاد حساسیت نخواهد گردید. به سبب برخورداری از این ویژگی استخر بادی بچه گانه از پر فروش ترین محصولات بادی شرکت اینتکس محسوب می شود.

خرید استخربادی بچه گانه اینتکس

شرکت اینتکس استخر بادی بچه گانه در سایزهای مختلفی تولید کرده است. تنوع در سایزهای این محصول سبب می گردد تا والدین بتوانند با توجه به رده سنی کودک اقدام به خرید این محصول نمایند. با تهیه استخر بادی می توان در فصل تابستان اوقات بسیار خوشی را برای کودکان به ارمغان آورد. این محصول به سبب طراحی و ساختاری که داراست، به آسانی قابل استفاده است. به منظور باد نمودن استخر بادی بچه گانه اینتکس از پمپ های برقی استفاده می شود و به همین جهت باد کردن این محصول در زمان کوتاهی نیز انجام می پذیرد. نکته قابل توجه دیگر آن است که با خرید این محصول حتی در فضاهای کوچک نیز می توان از استخر بسیار زیبایی بهره مند گردید زیرا این محصول به منظور قرار گیری فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram