فروشگاه اینترنتی استخر بادی بچه گانه intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی استخر بادی بچه گانه intex

استخر بادی بچه گانه intex را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی عرضه کننده محصولات حفاظتی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای تهیه کرد.

استخر بادی بچه گانه intex یکی از بهترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود که از تنوع گسترده ای در رنگ، سایز و طرح برخوردار می باشد. تنوع در مدل های این محصول کاربردی سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با توجه به سلیقه خود اقدان به خرید آن نمایند. طراحی خاص استخر بادی بچه گانه intex این امکان را فراهم می آورد تا تمامی کودکان در رده های سنی مختلف بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

ویژگی های استخر بادی بچه گانه intex

استخر بادی بچه گانه دارای ویژگی های بسیار خاصی است و از همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به وزن سبک، قابلیت حمل و نقل آسان، کیفیت و استحکام بالا و امنیت اشاره نمود. این مدل از استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که تمام والدین می توانند با خیالی آسوده این استخر را در دسترس کودکان خود قرار دهند. تمامی دیوارهای استخر بادی بچه گانه intex دارای سطح نرم هستند و به واسطه همین امر در صورت برخوردار کودک با دیوارها به وی آسیبی وارد نخواهد شد. همچنین می توان اشاره نمود که ساختار این محصول برای مصرف کننده این امکان را فراهم می آورد تا بتوان از آن در هر زمان و مکان بهره مند شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram