نمایندگی رسمی فروش آنلاین محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش آنلاین محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی در نمایندگی رسمی ایلی تویز با کیفیت اورجینال و بهترین قیمت به صورت آنلاین به فروش می رسند.

اینتکس یک شرکت بزرگ امریکایی است که سالهاست در عرصه محصولات بادی یکه تاز و بی رقیب بوده است. تمامی محصولات اینتکس اصلی از جمله استخر ها و تشک های بادی، قایق های حرفه ای و تفریحی، انواع محصولات خواب و استراحت مثل مبل بادی و تشک خواب بادی و... توسط فروشگاه ایلی تویز به فروش می رسند. محصولات این شرکت همگی از کیفیت های بالا، استحکام بدنه فوق العاده، وزن سبک و پر و خالی شدن سریع از باد، برخوردارند. محصولات مربوط به خواب و استراحت اینتکس همگی به صورت طبی تولید شده اند و توسط پزشکان برای اصلاح وضعیت های خواب و نشستن و ...، توصیه می شوند.

کیفیت محصولات بادی اینتکس

کمپانی اینتکس تمامی محصولات را به وسیله پی وی سی مجکم و برزنت و با الیاف محکم و رویه ضد عرق می سازد و همگی محصولات پیش از ارائه به بازار، آزمایش شده و مورد بررسی های تخصصی قرار می گیرند. اینتکس تمامی محصولات را با توجه به نیاز کاربر ایمن می سازد و به او اطمینان می دهد که با استفاده از محصولات این شرکت، هیچ خطری مصرف کننده را تهدید نخواهد کرد. انواع قایق ها و استخر های اینتکس، نمونه هایی از این مثال هستند که همگی با بهترین کیفیت و تخصصی ترین طراحی های بدنه، وارد بازار می شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram