خرید اینترنتی مبل بادی چند نفره اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی مبل بادی چند نفره اینتکس در مشهد

مبل بادی چند نفره و یک نفره اینتکس ار بهترین کاناپه های راحتی موجود در بازار است که امکان خرید اینترنتی آنها از فروشگاه ایلی تویز فراهم است.

مبل بادی چند نفره و تک نفره برند اینتکس راحتی فراوانی دارند و در انواع مدل ها تولید می شوند. مبل بادی اینتکس در انواع گوناگون، با طرح های مختلف و کاربری های متفاوت برای مکان های متنوع تولید می شوند. کاناپه بادی چند نفره می تواند به عنوان یک کاناپه راحتی و طبی برای تسکین درد های شدید دیسک و آرتروز مورد استفاده قرار بگیرد. مبل های بادی به خاطر احساس راحتی فوق العاده ای که دارند از انواع پر فروش محصولات بادی به حساب می آیند. انواع مختلف این مبل ها با طرح ها و ابعاد گوناگون را می توان از طریق نمایندگی رسمی ایلی تویز با کیفیت اورجینال شرکتی و قیمت ارزان، تهیه کرد.

انواع کاناپه بادی چند نفره اینتکس

کاناپه های بادی اینتکس به خاطر طراحی طبی و تخصصی شان علاوه بر استفاده بعنوان مبل و کاناپه راحتی، از جمله محصولات درمانی و پزشکی اینتکس به شمار می آیند. این مبل ها با جنس پی وی سی چند لایه محکم و الیاف مرغوبشان و همچنین سرعت پر و خالی شدن بالایی که دارند، از دیگر محصولات بادی مشابه متمایز می شوند. مبل های بادی اینتکس در مقابل انواع ضربات و صدمات فیزیکی مقاومند و در حالت بدون باد حجم کمی اشغال می کنند. کاناپه بادی بهترین و ارزانترین وسیله ای است که می تواند در منزل و محل کار و هر جای دیگر، برای رفع خستگی استفاده شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram