فروشگاه استخر بادی بچه گانه ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه استخر بادی بچه گانه ارزان

استخر بادی بچه گانه در شکل ها و طرح های گوناگونی در فروشگاه ایلی تویز موجودند و می توانند به عنوان یک اسباب بازی ایمن، کودکان را بسیار خوشحال کنند.

 

استخر بادی بچه گانه اینتکس بهترین نوع اسباب بازی است که می توان آنها را به کودک هدیه داد و او را خوشحال کرد. اینتکس شرکتی امریکایی و از معتبر ترین نام ها در میان محصولات بادی است. استخر های بادی بچه گانه اینتکس را می توان از طریق این فروشگاه به صورت اینترنتی و آنلاین تهیه نمود. این مرکز با جمع آوری بهترین نمونه های این استخر ها، کار انتخاب را برای مشتریان گرامی راحت تر کرده است و همچنین به آنها اطمینان می دهد که محصولات بادی اینتکس را با کیفیت اورجینال به خریداران ارائه خواهد داد.

امنیت استخر بادی بچه گانه

انواع گوناگون و شکل های کارتونی و ماشینی و حیوانات استخر بادی بچه گانه، از بهترین و هیجان انگیز ترین اسباب بازی ها برای کودکان هستند. طراحی جذاب و رنگارنگ استخر های اینتکس و امنیت بالای آنها، باعث شده تا این محصولات هم برای بچه ها و هم برای والدین گزینه های مناسبی به حساب بیایند. استخر های اینتکس با وزن کم و طراحی های چشمگیر و همچنین جنس پی وی سی چند لایه خود، خیال والدین را از هر جهت راحت می سازند. بچه ها می توانند در کنار دوستانشان، بدون محدودیت زمانی و مکانی و به دور از میکروب های ناقل بیماری موجود در استخر های عمومی، ساعت ها به همراه دوستانشان به تفریح و شنا بپردازند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram