خرید انواع تشک بادی تختخواب شو اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع تشک بادی تختخواب شو اینتکس

انواع تشک بادی تختخواب شو مرغوب و با کیفیت برند اینتکس را می توان از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه ایلی تویز تهیه نمود.

خرید تشک تختخواب شو

تشک بادی تختخواب شو از انواع مشهور محصولات بادی است که با بهترین کیفیت توسط برند اینتکس تولی و به بازار عرضه می شود. تشک های بادی تختخواب شو اینتکس را می توان به عنوان محصولاتی با چند کارایی متفاوت استفاده کرد. این تشک ها می توانند برای نشستن و استراحت کردن و همچنین بعنوان یک تختخواب کامل استفاده شوند. تشک های بادی در ابعاد و مدل و اندازه های مختلف و ارتفاع های گوناگون توسط اینتکس و با بهترین کیفیت تولید شده و به بازار عرضه می شوند. فروشگاه اینترنتی ایلی تویز عرضه کننده این تشک ها به صورت اورجینال و با بهترین قیمت است.

تشک بادی تختخواب شو محکم

اینتکس یک شرکت بزرگ امریکایی است که در سالهای اخیر به عنوان بهترین شرکت تولید محصولات بادی در جهان شهرت فراوانی یافته است. تشک بادی تختخواب شو یکی از انواع محصولات این شرکت است که به خاطر کارایی بالا و کیفیت فوق العاده اش مورد توجه قرار گرفته است. همه انواع تشک های اینتکس از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب ساخته شده اند، به راحتی از باد پر و خالی می شوند و به صورت طبی و مطابق با شکل صحیح ستون فقرات طراحی شده اند. از این تشک ها می توان در منزل یا محل کار و باغ و مسافرت،جهت استراحت و خواب و رفع خستگی استفاده نمود. از طرفی طراحی مناسب این تشک ها درد و خشکی ستون فقرات را از بین می برد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram