فروشگاه اینترنتی آنلاین مبل بادی اکسنت intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی آنلاین مبل بادی اکسنت intex

مبل بادی اکسنت intex از جمله کاناپه های بادی راحتی است که انواع آنها را با خصوصیاتشان می توان در وبسایت فروشگاه اینترنتی ایلی تویز مشاهده نمود.

فروشگاه مبل بادی

مبل بادی اکسنت اینتکس intex به خاطر راحتی استفاده و طراحی طبی شان، از محبوب ترین و متداول ترین محصولات بادی به شمار می روند. این مبل ها در ابعاد مختلف تک نفره و چند نفره تولید می شوند. لیست و مشخصات انواع این مبل ها با گرید های کیفی متنوع و قیمت های گوناگون از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی ایلی تویز قابل دریافت است. محصولات اینتکس به خاطر محبوبیت فراوان، نمونه های تقلبی و کپی زیادی در بازار دارند. لذا نیاز است تا برای بهره مندی از کیفیت واقعی این محصولات، انها را از فروشگاه های معتبر خریداری کرد.

مبل بادی طبی اکسنت اینتکس

مبل بادی اکسنت طراحی تخصصی و طبی دارد که باعث شده راحتی بیشتری نسبت به دیگر مبل ها داشته باشند. محصولات بادی از برند اینتکس را می توان با کیفیت اصل شرکتی و اورجینال از طریق فروشگاه ایلی تویز تهیه کرد. مبل های بادی از انواع پر فروش تولیدات اینتکس به شمار می آیند و توسط متخصصان به صورت تخصصی جهت بهبود وضعیت نشستن و مطابق با شکل صحیح ستون فقرات طراحی و تولید می شوند. این مبل ها از پی وی سی چند لایه و با روکش برزنتی ضد تعریق تولید می شوند و در عین حال وزن سبک حجم کمی در حالت بدون باد دارند. می توان از مبل های بادی اکسنت در منزل و دفتر کار و باغ و ویلا و حتی مسافرت استفاده نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram