خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی تفریحی اینتکس intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی تفریحی اینتکس intex

قایق بادی تفریحی اینتکس intex از وسایل هیجان انگیز آّبی است که فرصت خرید اینترنتی آنها از طریق ایلی تویز فراهم شده است.

خرید قایق بادی

قایق بادی تفریحی از انواع محصولات شرکت اینتکس هستند که با انواع قابلیت ها و جهت استفاده در فعالیت های گوناگون به صورت گسترده و متنوع تولید می شوند و در فروشگاه ایلی تویز به صورت آنلاین به فروش می رسند. اینتکس یک برند امریکایی محبوب و معتبر است که مدت طولانی است در عرصه تولید محصولات بادی و رقابت با دیگر رقیبانش، توانسته بعنوان بهترین و مطرح ترین شرکت تولید محصولات بادی در جهان مطرح شود. از آنجا که نمونه های تقلبی این محصولات نیز در بازار به وفور یافت می شوند، لازم است برای بهره بردن از کیفیت واقعی این محصولات، از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل شود.

فروش بهترین قایق بادی تفریحی اینتکس

قایق های بادی اینتکس برای استفاده در فعالیت های حرفه ای مثل ورزش و ماهیگیری و عملیت امداد و نجات و  یا اهداف تفریحی، مورد استفاده قرار می گیرند. این قایق ها با انواع مدل ها و قابلیت های گوناگون در این سایت به فروش می رسند. قایق بادی تفریحی اینتکس که می توان آن را در مدل های مختلف قایق های این برند جست و جو نمود، از پی وی سی سه لایه و بسیار محکم به همراه الیافی مرغوب ساخته می شوند، به راحتی از باد پر و خالی شده و وزن سبکی برای حمل و نقل دارند. از طرفی طراحی صحیح و تخصصی این قایق ها باعث شده تا بتوان از همه ظرفیت داخلی آنها استفاده نمود. از طرفی این قایق ها علی رغم وزن سبکی که دارند، حفظ تعادلشان بر روی آب بسیار عالی است و امنیت خاطر را برای مسافرانشان ایجاد می کنند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram