فروش استخر بادی بزرگسالان ایلی تویز نمایندگی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش استخر بادی بزرگسالان ایلی تویز نمایندگی اینتکس

استخر بادی بزرگسالان از انواع استخر های بادی بزرگ و مرغوب برند اینتکس است که توسط فروشگاه ایلی تویز که نمایندگی رسمی این برند است، عرضه می گردد.

استخر بادی بزرگسالان

استخر بادی بزرگسالان از جمله استخر های بادی بزرگ و مرغوب و باکیفیتی است که هر ساله قسمت زیادی از فروش محصولات بادی را به خود اختصاص می دهند. این استخر ها را می توان با توجه به طراحی و ابعادشان برای مکان های مختلفی مانند حیاط منزل و باغ و مزرعه و ویلا و ... استفاده نمود. برند اینتکس که مشهور ترین تولید کننده محصولات بادی در تمام دنیا است، انواع استخر های بادی را با طرفیت های یک نفره و چند نفره و همچنین با کیفیت درجه یک تولید کرده و آنها را در نمایندگی های رسمی این برند ارائه می دهد. ایلی تویز، نمایندگی معتبر این برند در ایران است که محصولات این برند را با کیفیت اورجینال به خریداران ایرانی ارائه می دهد.

استخر بادی بزرگسالان مرغوب

استخر بادی بزرگسالان اینتکس از جذاب ترین محصولات تفریحی دسته جمعی است. استخر های بادی اینتکس از پی وی سی چند لایه و محکم به همراه الیاف مرغوب ساخته می شوند. به همین خاطر این استخر ها در برابر انواع ضربات مقاوم هستند و فشار و دمای آب نیز بر بدنه و شکل آنها تاثیر گذار نیست. استخر های بادی قابل استفاده برای منزل و مسافرت و باغ و ویلا و مجتمع های تفریحی و هر مکان دیگر هستند. از آنجا که آماده سازی استخر ها برای استفاده به سرعت انجام می شود و همچنین این محصولات وزن سبکی دارند، می توان آنها را به هر محلی حمل و نقل نمود. البته پیش از خرید، باید از اورجینال بودن این محصولات اطمینان حاصل کرد تا بتوان از کیفیت بالای آنها بهره برد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram