فروش اینترنتی انواع قایق بادی تفریحی ایلی تویز نمایندگی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی انواع قایق بادی تفریحی ایلی تویز نمایندگی اینتکس

انواع قایق بادی تفریحی برند اینتکس توسط نمایندگی ایلی تویز به صورت اینترنیت به فروش می رسند.

قایق بادی ایلی تویز

قایق بادی تفریحی را می توان در میان انواع مدل قایق های این شرکت جست و جو کرد. شرکت اینتکس با ارائه با کیفیت ترین محصولات بادی، انواع قایق بادی با ظرفیت های مختلف یک نفره و چند نفره را تولید کرده و به صورت گسترده در نمایندگی های رسمی این شرکت به فروش می رساند. این قایق ها برای انواع فعالیت های تفریحی یا حرفه ای طراحی می شوند و همانند سایر محصولات این شرکت امریکایی از استحکام و مقاومت و کیفیت بالایی برخوردارند. محصولات اینتکس اورجینال را در ایران، می توان به صورت آنلاین و اینترنتی، از این نمایندگی رسمی تهیه نمود.

خرید بهترین قایق تفریحی بادی

در فصول گرم و آفتابی، گردش ها و تفریح های آبی در انواع گوناگون آن رواج زیادی پیدا می کنند. یک قایق بادی سبک و مقاوم و ایمن، می تواند لذت این گردش ها را چند برابر کند. قایق های بادی اینتکس به خاطر اینکه از پی وی سی سه لایه و الیاف محکم ساخته می شوند و طراحی تخصصی دارند، کمتر دچار صدمه و آسیب می گردند و حتی در صورت سوراخ شدن، با یک تکه چسب قابل تعمیر می باشند. این قایق ها وزن بسیار کمی دارند و در حالت بدون باد، می توان آنها را به راحتی با خود حمل کرد. قایق های اینتکس به سرعت از باد پر و خالی شده و در هر مکانی قابل استفاده هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram