خرید انواع تشک بادی استخر - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع تشک بادی استخر

انواع تشک بادی استخر برند اینتکس که برای استفاده در همه آبها مناسبند در فروشگاه ایلی تویز موجودند و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود.

تشک بادی استخر

تشک بادی استخر در انواع طرح ها و رنگ های جذاب و متنوع تولید می شوند. تشک های طبی مخصوص استخر را می توان به عنوان تیوب در آب و برای آموزش شنا، همچنین برای دراز کشیدن روی سطح آب و یا آفتاب گرفتن در کنار ساحل استفاده کرد. این تشک ها را می توان از طریق این فروشگاه، با بهترین برند موجود در بازار یعنی اینتکس تهیه کرد. از آنجا که محصولات اینتکس در بازار به صورت تقلبی و کپی نیز یافت می شوند، نیاز است تا برای بهره بردن از کیفیت بالای محصول، از اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل گردد. نمایندگی رسمی فروش محصولات اینتکس، ایلی تویز، این ضمانت را به خریداران می دهد که محصولات با کیفیت اورجینال به دست آنها می رسد.

فروش تشک بادی استخری اینتکس

انواع تشک بادی استخری اینتکس وزن بسیار سبکی دارند و همین امر باعث شده تا در مکان های مختلف و مسافرت ها قابل استفاده و حمل و نقل باشند. انواع گوناگون این تشک ها به راحتی از باد پر و خالی می شوند، در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی مقاومند و همچنین قابلیت تحمل وزن تا 60 کیلوگرم را دارا می باشند. فروش تشک های بادی استخری اینتکس، با کیفیت اصلی و اورجینال و با قیمتی ارزان، توسط این مرکز انجام می شود و می توان تمامی مدل های آنها را در وبسایت بررسی و مشاهده نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram