فروش مبل بادی فوتبالی اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش مبل بادی فوتبالی اینتکس ایران

مبل بادی فوتبالی از انواع هیجان انگیز مبل های بادی برای کودکان و نوجوانان است که در ایران توسط نمایندگی ایلی تویز به فروش می رسند.

مبل بادی فوتبالی

زمانی که خستگی به بدن غلبه می کند، هیچ چیز به اندازه نشستن بر روی یک مبل راحتی و مناسب، خستگی را از بین نمی برد. مبل بادی فوتبالی از جمله انتخابهای هیجان انگیز با قیمت مناسب و طراحی طبی برای استراحت در منزل یا دفتر کار یا هتل و هر مکان دیگری محسوب می شوند. مبل بادی فوتبالی و کاناپه های بادی یک نفره و چند نفره از برند اینتکس را می توان از طریق این نمایندگی خریداری نمود. تمامی محصولات موجود در فروشگاه ایلی تویز از کیفیت اصل شرکتی برخوردارند و به صورت اورجینال به فروش می رسند.

مبل بادی فوتبالی طبی اینتکس

مبل بادی فوتبالی علاوه بر ظاهر جذاب و ورزشی و هیجان انگیزی که دارد، به خاطر اشغال فضای کم و کاربردی بودنش، از محصولات محبوب بادی به شمار می آید. این مبل ها به خاطر طراحی طبی و تخصصی شان، خستگی شخص را زودتر مرتفع کرده و باعث بهبود وضعیت نشستن و تصحیح شکل ستون فقرات در افراد می شوند. جنس بدنه پی وی سی چند لایه مبل بادی فوتبالی اینتکس در مقابل ضربات و فشار ها استحکام بالایی دارد و این امر متوسط عمر آنها را بالا برده است. مبل بادی های اینتکس قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت و قیمت ارزان، توسط این مرکز ارائه می گردند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram