فروش اینترنتی انواع استخر بادی خانگی اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی انواع استخر بادی خانگی اینتکس در مشهد

استخر بادی خانگی را می توان به عنوان یک تفریح هیجان انگیز و ارزان استفاده کرد. در مشهد این محصولات به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

استخر بادی خانگی

در فصل های گرم سال استخر بادی خانگی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها برای بازی و تفریح و آبتنی خانوادگی و دوستانه به شمار می آیند. این استخر ها در ابعاد گوناگون و با طراحی های مختلف برای استفاده های خانوادگی و یا مخصوص کودکان، تولید می شوند. استخر های کوچک و بزرگ اینتکس توسط نمایندگی رسمی ایلی تویز و به صورت اورجینال به فروش می رسند. استخر های اینتکس از برزنت و پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب و درجه یک ساخته می شوند و به همین سبب از متوسط عمر بالایی نسبت به استخر های بادی مشابه برخوردارند.

بهترین استخر بادی خانگی

تولیدات بادی شرکت اینتکس سالهاست که بعنوان مرغوبترین محصولات بادی موجود در جهان شناخته شده اند و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. استخر بادی خانگی اینتکس به خاطر مصالح مرغوب به کار رفته در بدنه شان، در مقابل انواع صدمات و آسیب های فیزیکی مقاومت بالایی نشان می دهند. این محصولات وزن سبکی دارند، به راحتی از باد پر و خالی می شوند و برای استفاده آماده می شوند. استخر بادی خانگی در همه مکان ها مثل منزل، مسافرت، ویلا، باغ، هتل و هر محل مورد نظر کاربر، قابل استفاده هستند. باید توجه داشت که خرید این محصولات از مراکز معتبر و رسمی صورت گیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram