تعرفه فروش استخر بادی بزرگ خانوادگی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش استخر بادی بزرگ خانوادگی intex

استخر بادی بزرگ و خانوادگی برند intex از محصولات هیجان انگیز و پر کاربرد این برند است که به همراه تعرفه فروش آن ارائه می شود.

فروش استخر بادی

استخر بادی بزرگ intex از بهترین وسایل موجود در بازار برای تجربه یک تفریح ارزان قیمت و هیجان انگیز است. استخر بادی در فصل های تابستان و بهار، از اقلام پر مصرف و پر فروش محصولات بادی به حساب می آید. این استخر ها را با توجه به ابعاد مختلفشان می توان برای فضاهای گوناگون و هر مکان مورد نظر کاربر استفاده کرد. انواع استخر های بادی در محیط منزل یا فضا های باز مثل باغ و ویلا و مزرعه و حتی در سفر قابل استفاده هستند. استخر های بادی با ابعاد کوچک و بزرگ و با قیمت های ارزان توسط ایلی تویز ارائه شده و به فروش می رسد.

استخر بادی بزرگ اینتکس

خرید استخر های بادی، امروزه بخاطر تایم محدود برای استفاده از استخر های عمومی و همچنین عدم اطمینان به پاکیزگی آنها، رونق زیادی پیدا کرده است. استخر بادی از وسایل محبوب کودکان و بزرگسالان هستند که شرکت اینتکس انواع آنها را با کیفیت مرغوب و ابعاد گوناگون تولید و عرضه می نماید. این محصولات وزن سبکی دارند و می توان آنها را به راحتی به هر مکان حمل و نقل نمود. استخر های اینتکس به راحتی از باد پر و خالی می شوند و به همین دلیل می توان در هر شرایطی از آنها استفاده کرد. نمایندگی ایلی تویز مجموعه ای از با کیفیت ترین این استخر ها را جمع آوری نموده و به فروش می رساند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram