فروش اینترنتی انواع قایق بادی سی هاوک اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی انواع قایق بادی سی هاوک اینتکس

قایق بادی سی هاوک حرفه ای اینتکس را می توان در تمامی آبها استفاده نمود. این قایق توسط ایلی تویز به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

قایق بادی سی هاوک

قایق بادی از محصولات مورد توجه در سالهای اخیر بوده اند. قایق بادی سی هاوک از سری قایق های حرفه ای اینتکس به شمار می آیند که می توانند برای اهداف مختلف و گوناگونی مورد استفاده قرار گیرند. لیست انواع مختلف این قایق ها به همراه قیمت های متنوعشان به همراه تعرفه فروش این قایق ها، در سایت ایلی تویز موجود و قابل ارائه است. محصولات اینتکس بهترین نمونه های محصولات بادی موجود در بازار های ایران و جهان هستند که توسط این نمایندگی رسمی با کیفیت اصل شرکتی و به صورت اورجینال در اختیار خریداران قرار می گیرند.

قایق بادی سی هاوک اینتکس مرغوب

شرکت اینتکس که سالهاست در زمینه ارائه انواع محصولات بادی با کیفیت مرغوب فعال است، انواع قایق ها را با طراحی های خاص و منحصر به فرد به بازار عرضه می کند. یکی از انواع هیجان انگیز این قایق ها، قایق بادی سی هاوک است که می توان آن را برای انواع اهداف ورزشی و تفریحی و حتی ماهیگیری و عملیات امداد و نجات به کار گرفت. این قایق به خاطر فرم بدنه و داشتن نشیمن های بادی و همچنین پارو های آلومینیومی، مورد توجه قرار گرفته است. بدنه محکم این قایق از پی وی سی سه لایه و الیاف درجه یک ساخته شده که باعث می شود قایق در برابر انواع ضربات مقاوم باشد. علاوه بر آن، حفظ تعادل فوق العاده سی هاوک روی آب، طراحی خاص بدنه و داخل و وزن سبک آن، این قایق را از دیگر محصولات مشابه در بازار، متمایز کرده است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram