فروش آنلاین تشک بادی استخری ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش آنلاین تشک بادی استخری ارزان

تشک بادی استخری که معمولا برای آموزش شنا و بعنوان تیوب استفاده می شود، توسط ایلی تویز با قیمتی ارزان و به صورت آنلاین به فروش می رسد.

تشک استخری ارزان

بسیاری از افراد به خاطر بلد نبودن شنا و یا ترس از آب و غرق شدن، خود را از لذت شنا و آبتنی کردن در تابستان محروم می کنند. تشک بادی استخری اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در آموزش شنا و همچنین دراز کشیدن روی آب، به حساب می آید. با این تشک ها می توان به آسانی و بدون هیچ خطری روی سطح آب ماند. انواع تشک بادی های برند اینتکس با قیمت مناسب و لیست خصوصیاتشان توسط ایلی تویز ارائه می شوند. می توان آنها را در طرح ها و اندازه های مختلف، مشاهده نمود و بهترین گزینه را انتخاب کرد. تشک بادی استخری اینتکس به خاطر جنس رویه برزنتی و بدنه پی وی سی که دارند، استحکام بالایی در مقابل انواع ضربات از خود نشان می دهند و می توان هنگام شنا در انواع آبها از آنها استفاده کرد.

تشک بادی استخری باکیفیت اینتکس

انواع تشک بادی استخری اینتکس با ابعاد و طرح های متفاوتی تولید می شوند و می توان با توجه به نیاز و فضای مورد نظر برای شنا و آبتنی، آنها را تهیه نمود. این تشک ها به آسانی از باد پر می شوند و پمپ های محصول نیز کار تخلیه آن را هم سرعت بخشیده است.طراحی تخصصی تشک ها به گونه ای صورت گرفته که کاربر به وسیله آن بتواند به آسانی بر سطح آب بماند و تشک از لیز نخورد. این تشک برای تمام افرادی که در ابتدای آموزش شنا هستند، یا ترجیح می دهند روی سطح آب بمانند و یا می خواهند در ساحل دریا دراز بکشند و آفتاب بگیرند، بهترین گزینه است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram