فروشگاه اینترنتی انواع تشک بادی کمپینگ برزنتی اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی انواع تشک بادی کمپینگ برزنتی اینتکس در تهران

انواع تشک بادی کمپینگ برزنتی مخصوص سفر و طبیعت گردی را می توان در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز مشاهده نمود.

انواع تشک بادی

تشک بادی کمپینگ و مسافرتی برند اینتکس مسافرت های طبیعت گردی و ماجراجویانه را تکمیل می کند و به آنها رنگ تازه ای از احساس امنیت و آرامش می بخشد. در مسافرتهای اینچنینی، از آنجا که مسافر فرصت محدودی در اختیار دارد و معمولا در طول روز فعالیت بدنی بالایی انجام می دهد، در پایان روز خستگی شدیدی احساس می کند و نیاز به استراحت و خواب کافی در او دوچندان می شود. تشک های بادی کمپینگ برند اینتکس با طراحی طبی و تخصصی فوق العاده خود، این امر را برای مسافران حل کرده و به آنها تجربه یک خواب آرام و لذتبخش را هدیه می دهد.

تشک بادی مسافرتی اینتکس

تشک بادی کمپینگ و مسافرتی برند اینتکس از مزایای فراوانی برخوردار است. ار جمله آنها می توان به بدنه محکم پی وی سی و رویه برزنتی، حجم کم و وزن سبک، استفاده آسان و قیمت مناسب اشاره کرد. می توان از این تشک ها برای خواب و استراحت و نشستن و همچنین گشت و گذار طولانی مدت در طبیعت، استفاده کرد. فروشگاه ایلی تویز تمامی محصولات شرکت اینتکس را با کیفیت اصلی و به صورت اورجینال ارائه می دهد. از آنجا که نمونه های تقلبی محصولات برند اینتکس نیز در بازار فراوان شده اند، نیاز است تا پیش از خرید، از اصل بودن محصول اطمینان حاصل شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram