تعرفه فروش آنلاین استخر بادی کودک ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش آنلاین استخر بادی کودک ارزان

یکی از بهترین اسباب بازیهایی که می توان برای بچه ها تهیه نمود استخر بادی کودک است که در فروشگاه ایلی تویز با قیمت ارازن و ارائه تعرفه فروش آنها عرضه می شود.

استخر بادی ارزان

استخر بادی کودک جزو بهترین و هیجان انگیز ترین اسباب بازی ها و هدیه هایی است که کودکان می توانند دریافت کنند. این استخر ها که توسط برند اینتکس با کیفیت فوق العاده و طرح های گیرا و جذاب تولید می شوند، در فروشگاه ایلی تویز با ارائه تعرفه فروش و لیست خصوصیاتشان موجودند و به فروش می رسند. استخر بادی کودک برند اینتکس را می توان یکی از پر فروش ترین و بهتین محصولات این برند دانست که به خاطر کیفیت بالا و طراحی های هیجان انگیزی که دارد، به سرعت مورد توجه بچه ها و همچنین والدین آنها قرار می گیرد.

امنیت استخر بادی کودک اینتکس

در خرید محصولات بادی معمولا امنیت محصول جزو مهم ترین گزینه های مورد نظر کاربران است. این امر به خصوص در مورد استخر بادی کودک دارای اهمیت و حساسیتی دو چندان می شود. از آنجا که محصولات برند اینتکس زیر نظر متخصصان و طراحان حرفه ای تولید می گردد و محصولات را با بدنه ای از پی وی سی مقاوم چند لایه و الیاف مرغوب روانه بازار می کند، جای هیچ نگرانی را درباره ایمن بودن محصولاتش باقی نمی گذارد. از طرف دیگر محصولات اینتکس به راحتی از باد پر و خالی می شوند و وزن سبکی دارند و قابل استفاده در هر محل می باشند. مجموع این خصوصیات موجب شده تا برند اینتکس امروزه محبوب ترین برند جهانی در زمینه تولید محصولات بادی شناخته شود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram