فروشگاه آنلاین مبل بادی تختخواب شو - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه آنلاین مبل بادی تختخواب شو

مبل بادی تختخواب شو وسیله ای طبی و مناسب برای خواب و استراحت است که در فروشگاه ایلی تویز به صورت آنلاین ارائه می شود.

فروشگاه مبل بادی

مبل بادی های برند اینتکس به صورت طبی و تخصصی متناسب با فیزیک ستون فقرات و شکل صحیح آن طراحی می شوند و بهترین انتخاب بعنوان صندلی راحتی و استراحت می باشند. مبل بادی تختخواب شو اینتکس با بهترین کیفیت و متوسط عمر طولانی، بهترین انتخاب جهت استفاده در محل کار یا منزل و باغ و ویلا برای رفع خستگی و استراحت می باشد. این مبل ها با توجه به محبوبیت زیادی که دارند، نمونه های تقلبی فراوانی در بازار پیدا کرده اند. لذا برای بهره بردن از کیفیت اصلی محصول، لازم است تا از نمایندگی های رسمی تهیه شوند. فروشگاه ایلی تویز، انواع مبل بادی تخت شو یک نفره و دو نفره را با بهترین قیمت عرضه می کند.

بهترین مبل بادی تختخواب شو اینتکس

محصولات بادی اینتکس سالهاست بعنوان بهترین وسایل بادی در بازار شناخته می شوند. مبل بادی تختخواب شو اینتکس نیز یکی از پر کاربرد ترین و بهترین وسایل این شرکت است که در نمایندگی های معتبر اینتکس با انواع طرح ها و ابعاد به فروش می رسد. این مبل از pvc مقاوم و چند لایه و الیاف مرغوب ساخته شده و در برابر آسیب های محیطی استحکام دارد. بدنه این مبل ضد تعریق بوده و طراحی طبی و تخصصی آن باعث رفع خستگی و کاهش استرس و تنش های روزانه می شود. این مبل در حالت بدون باد حجم کمی را اشغال کرده و وزن سبکی نیز دارد. انواع مبل بادی تختخواب شو با قیمت ارزان و کیفیت بالایی که دارد، بهترین و استاندارد ترین انتخاب برای استفاده در مکان های مختلف هستند.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram