لیست قیمت آنلاین مبل بادی بچه ایلی تویز نمایندگی اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت آنلاین مبل بادی بچه ایلی تویز نمایندگی اینتکس

مبل بادی بچه گانه از اسباب بازی های هیجان انیگز برای کودکان است که در فروشگاه آنلاین ایلی تویز با برند اینتکس و با ارائه لیست قیمت آنها در انواع مدل ها عرضه می شوند.

طرح شیک مبل بادی بچه گانه

اینتکش یک شرکت مشهور امریکایی است که در تولید محصولات بادی مرغوب فعالیت دارد. مبل بادی بچه گانه این برند، با طراحی طبی و تخصصی و با توجه به فیزیک و جثه کودکان تولید می شوند و امنیت آنها را به صورت کامل تامین می کنند. انواع این مبل ها با طرح و اندازه و نقش های مختلف و رنگ های جذاب و چشمگیر در این مرکز موجود هستند و می توان آنها را به صورت اینترنتی خریداری نمود.این فروشگاه انواع مبل بادی بچه گانه برند اینتکس را با بهترین قیمت به فروش می رساند.

طرح شیک مبل بادی بچه گانه

از آنجا که انواع مبل بادی بچه گانه اینتکس شکل های زیبا و طرح های شیک و خوشرنگی دارند، برای کودکان اسباب بازی های بسیار جذابی هستند. این مبل ها می توانند برای دیدن کارتون یا بازی کردن کودک در اتاقش و یا هال خانه و هر مکان دیگری، مورد استفاده قرار بگیرند. از طرفی این مبل ها به خاطر طراحی بر اساس ستون فقرات کودک، موجب اصلاح وضعیت نشستن کودک می شوند. بنابراین مبل بادی های بچه گانه هم برای کودکان و هم برای والدین آنها انتخاب مناسبی هستند. از دیگر مزیت های مبل بادی بچه گانه برند اینتکس می توان به این موضوعات اشاره کرد که پر و خالی شدنشان از باد سریع صورت می گیرد و بخاطر جنس پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب، از استقامت بدنه بالایی برخوردارند و به راحتی سوراخ یا پاره نمی شوند. از طرفی حجم و وزن پایینی دارند و می توانند به راحتی توسط کودک جا به جا شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram