فروش اینترنتی بهترین استخر بادی بچه گانه اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین استخر بادی بچه گانه اینتکس در مشهد

بهترین استخر بادی بچه گانه را در مشهد می توان به صورت اینترنتی و از برند اینتکس تهیه و خریداری نمود.

استخر بادی اینتکس

استخر بادی بچه گانه از جمله اسباب بازی های هیجان انگیز برای کودکان است که می تواند آنها را در امنیت و سلامت، ساعتها سرگرم کند. انواع این استخر ها از برند معتبر اینتکس با بهترین طراحی و کیفیت توسط این نمایندگی به فروش می رسند و می توان آنها را با طرح ها و رنگ ها و ابعاد گوناگونشان انتخاب نموده و در ابعاد مورد نظر سفارش داد. استخر بادی های اینتکس همگی از پی وی سی چند لایه ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر ضربات و فشار های فیزیکی و محیطی و همچنین در برابر دما و فشار آب از خود نشان می دهند.

امنیت استخر بادی بچه گانه

انواع استخر بادی بچه گانه اینتکس در ابعاد کوچک و بزرگ برای هماهنگی با مکان مورد نظر کاربر تولید می شوند. طراحی های این استخر ها نیز با توجه به استفاده کودکان به صورت تخصصی انجام شده است و امنیت کودک را به صورت کامل تامین می کنند. علاوه بر این، انواع استخر های مخصوص کودکان این برند، طرح های کارتونی و رنگارنگ و جذابی دارند. استخر های اینتکس را می توان در هر مکانی مانند مهدکودک و مسافرت و حیاط منزل و ... استفاده کرد. از آنجا که این استخر ها وزن سبکی دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند، هیچ مشکلی برای حمل و نقل ایجاد نمی کنند. برند اینتکس یک برند معتبر و محبوب است و انواع تقلبی و کپی این محصولات را نیز می توان در بازار مشاهده کرد. ایلی تویز تمامی محصولات اینتکس را با کیفیت اصل شرکتی و به صورت اورجینال به خریداران محترم عرضه می کند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram