فروشگاه اینترنتی انواع قایق بادی 5 نفره اینتکس intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی انواع قایق بادی 5 نفره اینتکس intex

قایق بادی های 5 نفره و خانوادگی برند اینتکس intex در انواع تفریحی و حرفه ای در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند.

قایق بادی اینتکس

قایق بادی 5 نفره اینتکس با انواع مدل ها در فروشگاه اینترنتی با بهترین قیمت عرضه می گردد. قایق های اینتکس جهت استفاده ورزشکاران و ماهیگیران و همچنین برای استفاده های حرفه ای دیگر چون عملیات امداد و نجات، تولید و عرضه می گردند. قایق های بادی این برند را متخصصان با تجربه اینتکس، از هر جهت آزمایش می کنند تا تمام نکات امنیتی و کیفیتی در آنها به صورت کامل رعایت شود. با مراجعه به نمایندگی های معتبر اینتکس می توان محصولات بادی آن را به صورت اورجینال و با کیفیت اصلی و شرکتی تهیه نمود.

فروش قایق اینتکس اصلی

از آنجا که محصولات بادی اینتکس در بازار از محبوبیت فراوانی برخوردارند، نمونه های مشابه و کپی این محصولات را می توان به وفور در فروشگاه ها مشاهده کرد. قایق های برند اینتکس می توانند برای فعالیت های جدی و حرفه ای و یا تفریحی به کار گرفته می شوند و به خاطر کیفیت بالا، دقت در اصل و اورجینال بودنشان برای خریدار لازم است. چرا که انواع تقلبی این قایق می توانند برای استفاده در آبهای مختلف و همچنین از نظر حفظ تعادل، خطرناک باشند. قاق های اینتکس با ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می گردند و می توان آنها را از طریق نمایندگی آنلاین ایلی تویز، در اسرع وقت تهیه و خریداری نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram