فروش اینترنتی آنلاین قایق بادی کودکانه باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی آنلاین قایق بادی کودکانه باکیفیت

قایق بادی کودکانه برند اینتکس هدیه فوق العاده ای برای بچه ها محسوب می شود که انواع باکیفیت آنها توسط فروشگاه آنلاین ایلی تویز به صورت اینترنتی به فروش می رسند.

فروش قایق بادی

شرکت امریکایی اینتکس از مهم ترین و معتبر ترین برند های تولید محصولات مختلف بادی است که قایق های گوناگون را برای انواع آبها و استفاده های حرفه ای و تفریحی و ورزشی تولید می کند. فروشگاه اینترنتی ایلی تویز انواع این قایق ها و از جمله قایق بادی کودکانه را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. قایق بادی کودکانه از بهترین و امن ترین وسایل برای بازی و شادی و تفریح کودکان هستند که هم قیمت مناسی دارند و هم کیفیت بالای آنها باعث می شود تا طول عمر زیادی داشته باشند.

قایق بادی کودکانه ایمن اینتکس

قایق بادی کودکانه تولید شده توسط شرکت امریکایی اینتکس در انواع مدل ها و برای سلیقه های مختلف ارائه می شوند. این قایق ها همگی از پی وی سی سه لایه و الیاف مرغوب ساخته می شوند و به همین دلیل در برابر انواع فشار ها و ضربه ها مقاومت نشان می دهند. قایق کودکانه های اینتکس به صورتی طراحی شده اند که به راحتی برای استفاده آماده شوند و بهترین تعادل را بر روی آب داشته باشند و یک اسباب بازی ایمن برای بچه ها به حساب می آیند. محصولات بادی اورجینال اینتکس اصلی، عالی ترین درجه کیفی را در میان محصولات موجود در بازار دارند و توسط فروشگاه ایلی تویز به صورت اورجینال و با کیفیت اصل شرکتی عرضه می شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram