فروشگاه انواع تشک بادی دو نفره باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه انواع تشک بادی دو نفره باکیفیت

برای تهیه انواع باکیفیت و مرغوب تشک بادی دو نفره و تک نفره برند اینتکس می توان به این فروشگاه مراجعه نمود.

فروشگاه تشک بادی

تشک بادی دو نفره و تک نفره از دسته محصولات پر طرفدار برند اینتکس هستند که در فروشگاه ایلی تویز با ابعاد و طراحی های مختلف برای تمامی افراد موجود هستند. برند اینتکس از برند های شناخته شده تولید محصولات بادی، در سال های اخیر انواع تشک بادی ها را در مدل های بالش دار یا بدون بالش و با ابعاد گوناگون، روانه بازار کرده است. تشک بادی ها در زندگی های امروزی، جزو وسایل پیشرفته و طبی هستند که به خاطر راحتی در استفاده و طراحی مدرن و تخصصی که دارند، مورد استقبال افراد در تمام گروه های سنی قرار گرفته اند. از طرف دیگر این تشک ها می توانند به راحتی از درد های آرتروزی و دیسک در نقاط مختلف بدن پیشگیری و جلوگیری کنند.

تشک بادی باکیفیت برند اینتکس

تشک بادی دو نفره را می توان به عنوان یک وسیله دائم یا موقت برای استراحت و خواب در مکان های گوناگون استفاده نمود. این تشک ها به خاطر تنوع در طرح و رنگ و ابعاد و همچنین طراحی طبی و تخصصی در سالهای اخیر بیش از انواع دیگر تشک های موجود در بازار مورد استقبال قرار گرفته اند. از طرف دیگر، انواع تشک بادی های برند اینتکس علاوه بر طراحی چشمگیر و مناسب برای ستون فقرات، از پی وی سی چند لایه و الیاف محکم و مقاوم ساخته شده اند و به همین دلیل استحکام بالایی در برابر ضربات و فشار های فیزیکی و مکانیکی از خود نشان می دهند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram