قیمت محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند که به همین جهت مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته اند. تنوع در محصولات اینتکس اصلی موجب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز خود برای خرید آن ها اقدام نمایند. از جمله محصولات اینتکس تولید شده می توان به انواع قایق بادی، مبل بادی، تشک بادی، اسباب بازی های بادی و استخر بادی اشاره نمود. این محصولات از تنوع بسیار بالایی در سایز، رنگ و مدل نیز برخوردار هستند که به واسطه همین امر تمام افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از این محصول بهره مند شوند.

قیمت محصولات اینتکس

کیفیت بالا محصولات اینتکس اصلی

کمپانی بزرگ و شناخته شده اینتکس محصولات خود را با بهره گیری از بهترین و مرغوب تریت مواد اولیه موجود تولید می نمایند، که همین امر سبب شده تا این محصولات را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. محصولا اینتکس اصلی سهم عمده و قابل توجهی از فروش را در بازار به خود اختصاص داده اند. این محصولات از طریق نمایندگی های فروش محصولات اینتکس به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. کمپانی اینتکس به منظور عرضه محصولات خود آن را در بسته بندی های بسیار مناسبی قرار می دهد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram