فروش بهترین قایق بادی کودکانه - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش بهترین قایق بادی کودکانه

قایق بادی کودکانه با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که به صورت فروش مستقیم و با قیمت مناسبی می توان آن را تهیه نمود. قایق بادی کودکانه یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات بادی تولید شده ای محسوب می شود که از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و به همین جهت توجه کودکان بی شماری را به خود جلب نموده است. قایق بادی کودکانه را می توان برای تمام کودکان در رده های سنی مختلف مورد استفاده قرار داد و اوقات خوشی را برای آن ها به ارمغان آورد.

فروش قایق کودکانه

قیمت قایق بادی کودکانه

قایق بادی کودکانه به موجب برخورداری از قیمت بسیار مناسبی که از آن برخوردار می باشد، یکی از بهترین هدایا برای کودکان به شمار می آید. این محصول مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است که به سبب همین این امکان را برای والدین فراهم می آورد تا بتوانند با خیالی آسوده این محصول را در اختیار کودکان خود قرار دهند. قایق بادی کودکانه در رنگ های بسیار مختلف و سایز های متنوعی تولید شده است که در نتیجه موجب شده تا بتوان این محصول را مطابق با خواسته و سلیقه کودک خریداری کرد. بسیاری از کودکان در گروه های سنی مختلف می توان از این محصول بهره مند شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram