قیمت بهترین محصولات اینتکس در ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین محصولات اینتکس در ایران

بهترین محصولات اینتکس در ایران با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای از طریق نمایندگی فروش این محصول در دسترس قرار گرفته است. محصولات اینتکس از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زیرا این کارخانه به منظور تولید محصولات خود از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره گرفته است. مرغوبیت محصولات اینتکس موجب محبوبیت آن در سراسر جهان شده است. این کارخانه محصولات خود را در بسته بندی های بسیار مناسبی قرار می دهد که همین امر سبب می گردد تا در هنگام جا به جایی محصولات به آن ها آسیبی وارد نگردد.

محصولات اینتکس

انواع محصولات اینتکس

محصولات اینتکس از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به انواع مدل از استخر بادی، تشک بادی، اسباب بازی بادی، قایق بادی، مبل بادی و تخت بادی اشاره نمود. تمام این محصولات در مدل و طرح های بسیار مختلفی تولید شده است که به واسطه همین امر به بهترین حالت ممکن پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان می باشند. محصولات اینتکس برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده خواهد بود. این کارخانه محصولات خود را به گونه ای تولید کرده است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. محصولات اینتکس مطابق با استاندارد های موجود تولید شده اند و به همین جهت می توان با اطمینان خاطر از آن ها بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram