خرید مبل بادی تخت شو یک نفره - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید مبل بادی تخت شو یک نفره

مبل بادی تخت شو یک نفره با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است که به صورت خرید مستقیم می توان آن را تهیه کرد. مبل بادی تخت شو یک نفره یکی از کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود. با خرید این محصول حفاظتی می توان از یک تخت راحت و یک مبل منحصر به فرد بهره مند شد. طراحی این محصول به گونه ای است که به آسانی و در زمان بسیار کوتاهی می توان آن را به تخت یا مبل تبدیل نمود و با توجه به شرایط از آن بهره مند گردید. مبل تخت شو یک نفره در طرح های بسیار مختلفی و رنگ های متنوعی تولید شده است که به واسطه همین امر پاسخگوی تمام سلیقه ها و نیازها بوده است.

مبل بادی

قیمت مناسب مبل بادی تخت شو یک نفره 

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های مبل بادی تخت شو یک نفره آن است که این محصول از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. با خرید این محصول می توان در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد. طراحی این محصول کاربردی موجب شده تا بهترین گزینه برای جایگزین نمودن مبل های چوبی و فلزی باشد. این محصول را می توان در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد زیرا از طراحی شکیلی برخوردار خواهد بود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram