فروش بهترین استخر بادی کودک و خانواده اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش بهترین استخر بادی کودک و خانواده اینتکس ایران

استخر بادی و خانواده اینتکس از بهترین محصولات بادی تولید شده ای محسوب می شود که در ایران به صورت فروش مستقیم عرضه شده است. استخر بادی کودک و خانواده به گونه ای طراحی شده است که این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد در گروه های سنی مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند. این مدل از استخر از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین جهت والدین می توانند با اطمینان خاطر آن را در دسترس کودکان خود قرار دهند. خرید استخر بادی کودک و خانواده اینتکس موجب می گردد تا بتوان اقات خوشی را برای همه به ارمغان آورد.

اسختر بادی اینتکس

قیمت مناسب استخر بادی کودک و خانواده اینتکس

استخر بادی کودک و خانواده اینتکس به واسطه برخورداری از قیمت بسیار مناسبی که از آن برخوردار می باشد، سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص داده است. این محصول با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است که به واسطه همین امر می توان در بازه زمانی طولانی و بدون بروز هیچ گونه مشکلی از آن بهره مند شد. استخر بادی کودک و خانواده اینتکس را می توان در مدل و سایزهای مختلفی با توجه به نیاز خریداری کرد و از آن بهره مند گردید. می توان اشاره نمود که این محصول از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد تا پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram