خرید اینترنتی انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی

انواع مدل های مختلف استخر های بادی خانوادگی را می توان با بهترین کیفیت و قیمت ارزان، از طریق خرید اینترنتی از این فروشگاه تهیه نمود.

انواع استخر های بادی اینتکس با مدل های متفاوت و مختلف و ابعاد گوناگون تولید می شوند. استخر های بادی خانوادگی از جمله وسایل هیجان انگیز بازی و تفریح محسوب می شوند و برای تمامی اعضای خانواده مناسبند. این استخر ها در فروشگاه ایلی تویز با قیمتی مناسب ارائه می شوند و می توان آنها را به وسیله خرید اینترنتی تهیه نمود. از آنجا که محصولات اینتکس به صورت تقلبی و کپی در بازار دیده می شوند، نیاز است تا خرید آنها از نمایندگی های معتبر صورت گیرد.

استخر بادی خانواده اینتکس

استخر های بادی اینتکس به وسیله پی وی سی چند لایه و الیاف درجه یک و محکم ساخته می شوند. به همین دلیل، در برابر انواع آسیب های فیزیکی و محیطی و همچنین در برابر دما و فشار آب مقاومند. تمامی مدل های استخر های اینتکس وزن سبکی دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند و به آسانی برای استفاده آماده می شوند. می توان آنها را با توجه به ابعادشان، در هر مکانی مانند حیاط منزل و ویلا و باغ و مسافرت و هر محل دیگر مورد نظر کاربر استفاده نمود. استخر های بادی اینتکس به خاطر کیفیت بالا و مقاومت مناسبی که در برابر ضربات و فشار های مکانیکی و همچنین دما و فشار آب دارند، از بهترین گزینه ها برای گذراندن یک روز تابستانه به یاد ماندنی هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram