نمایندگی رسمی فروش انواع استخر بادی بچه گانه intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش انواع استخر بادی بچه گانه intex

استخر های بادی بچه گانه برند اینتکس intex در نمایندگی رسمی فروش ایلی تویز با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب عرضه می شوند.

استخر های بادی را می توان جزو وسایل پر طرفدار و پر فروش بادی برای کودکان و خانواده ها به حساب آورد. استخر های بادی بچه گانه با طراحی های زیبا و شکیل و در ابعاد مختلف و با طراحی های فانتزی و کارتونی و حیوانات، توسط شرکت اینتکس به بازار ارائه می شوند. انواع استخر های بادی اینتکس را می توان در این نمایندگی مشاهده نمود و به صورت اینترنتی تهیه کرد. محصولات ارائه شده توسط نمایندگی ایلی تویز همگی از کیفیت استاندارد و اورجینال برخوردارند و می توان با خیال راحت از اصل بودن محصولات آنها را خریداری نمود.

استخر بادی کودک اینتکس محکم

استخر های بادی کودک برای حیاط منزل و باغ و ویلا و  مهدکودک ها و تفریحی و هر مکان دیگر مناسب هستند. استخر های بادی کودک برند اینتکس با پی وی سی چند لایه و محکم و الیاف درجه یک تولید می شوند. بنابراین در برابر انواع ضربه های پیش بینی نشده مقاوم هستند و فشار و دمای آب نیز آنها را خراب و مستهلک نمی کند. از آنجا که استخر ها به راحتی از باد پر و خالی می شوند و وزن سبکی دارند، می توان آنها را به هر مکان حمل و نقل نمود و از یک تفریح آبی فوق العاده در هر محلی لذت برد. البته پیش از خرید، باید از اورجینال بودن این محصولات اطمینان حاصل کرد تا بهترین کیفیت اینتکس برای کاربر تجربه شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram