فروش اینترنتی آنلاین مبل بادی شیک باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی آنلاین مبل بادی شیک باکیفیت

فروش اینترنتی انواع مبل های بادی شیک و راحت برند اینتکس توسط فروشگاه آنلاین ایلی تویز، به خریداران این امکان را می دهد که محصول مورد نظرشان را به تمامی بررسی و مشاهده کنند.

مبل های بادی اینتکس با قیمت مناسب و طراحی شیک و طبی شان، از بهترین انتخاب ها برای استراحت در منزل یا دفتر کار یا هتل و هر مکان دیگری محسوب می شوند. بعد از گذراندن یک روز کاری سخت و شلوغ، هیچ چیز به اندازه نشستن و استراحت بر روی یک مبل راحت و مناسب، خستگی را از بین نمی برد. مبل های بادی یک نفره و چند نفره از برند اینتکس را می توان از طریق این نمایندگی رسمی خریداری نمود. تمامی محصولات موجود در این مرکز از کیفیت اصل شرکتی برخوردارند و به صورت اورجینال به فروش می رسند.

کاناپه بادی طبی شیک اینتکس

کاناپه های بادی به خاطر اشغال فضای کم و کاربردی بودنشان، از محصولات محبوب به شمار می آیند. مبل های بادی را می توان در محل کار، منزل، باغ، ویلا و هتل یا سفر استفاده نمود. این مبل ها به خاطر طراحی طبی و تخصصی شان، خستگی را زودتر مرتفع کرده و باعث بهبود وضعیت نشستن در افراد می شوند. جنس پی وی سی چند لایه مبل های اینتکس در مقابل ضربات و فشار ها استحکام بالایی دارد و این امر متوسط عمر آنها را بالا برده است. مبل های اینتکس قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت و قیمت ارزان، توسط این مرکز ارائه می گردند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram