فروشگاه اینترنتی آنلاین قایق بادی کودکانه باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی آنلاین قایق بادی کودکانه باکیفیت

قایق های بادی کودکانه برند اینتکس در این فروشگاه اینترنتی موجود می باشند و با بهترین کیفیت موجود به صورت آنلاین به فروش رسیده و به سراسر ایران ارسال می گردند.

قایق های بادی کودکانه مجموعه ای از وسایل بادی برند اینتکس هستند که برای تمامی کودکان جذابیت دارند. این قایق ها را می توان به راحتی برای استفاده آماده کرد و کودکان را با این اسباب بازی هیجان انگیز، خوشحال نمود. قایق های بادی برند اینتکس در انواع شکل ها و طرح های کارتونی و ماشینی و عروسکی و ... تولید می شوند و می توان آنها را در استخر ها استفاده نمود. این قایق ها از وزن سبک و حجم کمی برخوردارند و می توان آنها را به راحتی به هر مکان مورد نظر حمل و نقل نمود.

قایق بادی بچه اصل اینتکس

قایق بادی بچه گانه اینتکس را می توان در استخر ها و حمام و مسافرت ها استفاده نمود. این قایق ها با ابعاد و اشکال مختلفی که دارند برای تمام کودکان مناسب می باشند. قایق های اینتکس به راحتی از باد پر و خالی می شوند و به خاطر جنس بدنه پی وی سی سه لایه ای که دارند، از مقاومت بالایی در برابر ضربات و صدمات محیطی برخوردارند. از آنجا که برند اینتکس در سالیان اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته و محصولات تقلبی با نام این برند در بازار دیده می شوند، نیاز است تا خرید محصولات آن با کیفیت اصل، از نمایندگی های رسمی و معتبر صورت گیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram