خرید اینترنتی قایق بادی تفریحی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی قایق بادی تفریحی intex

خرید اینترنتی قایق های بادی تفریحی برند اینتکس intex از فروشگاه ایلی تویز می تواند این اطمینان را به خریدار بدهد که محصول با بالاترین کیفیت و به صورت اورجینال به دست او می رسد.

انواع مختلف قایق های بادی با ظرفیت های گوناگون از یک نفره به بالا، توسط شرکت اینتکس تولید و ارائه می شوند. اینتکس شرکت بزرگ امریکایی است که محصولات آن در سراسر قاره امریکا و اروپا از فروش بالایی برخوردار هستند. فروشگاه ایلی تویز ارائه دهنده انواع محصولات اینتکس با کیفیت اصلی و اورجینال است. قایق های بادی اینتکس در این مجموعه با مدل های مختلف و ابعاد متفاوت ارائه شده اند و می توان از آنها جهت استفاده در انواع اهداف ورزشی و تفریحی، بهره برد.

قایق بادی تفریحی محکم اینتکس

قایق های بادی اینتکس برای استفاده در فعالیت های حرفه ای و ورزشی و عملیات نجات و یا اهداف تفریحی، مورد استفاده قرار می گیرند. قایق های اینتکس از پی وی سی سه لایه و بسیار محکم و همچنین الیاف درجه یک ساخته می شوند، به راحتی از باد پر و خالی شده و وزن سبکی برای حمل و نقل دارند. از طرفی طراحی تخصصی این قایق ها باعث شده تا علی رغم وزن سبکی که دارند، حفظ تعادلشان بر روی آب بسیار عالی باشد و امنیت خاطر را برای مسافرانشان ایجاد کنند. این قایق ها با انواع مدل ها و قابلیت های گوناگون در این سایت جمع آوری شده و با قیمتی مناسب به فروش می رسند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram