فروش آنلاین استخر بادی بزرگ اینتکس در مشهد - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش آنلاین استخر بادی بزرگ اینتکس در مشهد

استخر های بادی بزرگ و کوچک برند اینتکس که در مشهد به صورت آنلاین به فروش می رسند، از انواع محصولات پر طرفدار بادی در دنیا هستند.

استخر های بادی اینتکس با تنوع بسیار بالایی تولید شده و به بازار عرضه می گردند. این استخر ها بهترین پیشنهاد برای گذراندن یک روز تابستانه به یاد ماندنی می باشند. انواع ابعاد بزرگ و کوچک این استخر ها برای استفاده های خانوادگی و یا کودکان مناسب هستند و به خاطر وزن سبک و آماده سازی راحتشان می توانند در هر مکان مورد نظر کاربر مورد استفاده قرار گیرند. این فروشگاه اینترنتی تمامی انواع استخر های بادی اینتکس را با بهترین کیفیت به خریداران گرامی عرضه می نماید.

کیفیت استخر بادی اینتکس خانوادگی

استخر های بادی اینتکس در انواع مناسب برای استفاده های خانوادگی و یا مخصوص کودکان تولید می شوند. استخر های بزرگ خانوادگی اینتکس در ابعاد گوناگون و طرح های مختلف و با توجه به نیاز کاربر در بازار موجود هستند. این استخر ها توسط پی وی سی چند لایه ساخته می شوند و به همین دلیل امنیت بالایی دارند و دیرتر خراب یا پاره می شوند. محصولات اینتکس در برابر انواع ضربات و فشار های محیطی مقاومند و همین امر آنها را از سایر محصولات مشابهشان متمایز می کند. با توجه به زیاد بودن نمونه های تقلبی این برند در بازار، لازم است تا تهیه آنها از یک فروشگاه معتبر صورت گیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram