تعرفه فروش مبل بادی بچگانه اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش مبل بادی بچگانه اینتکس ایران

مبل های بادی بچه گانه را در ایران می توان از این مرکز و با دریافت تعرفه فروش آنها خریداری نمود.

مبل بادی بچه گانه یکی از بهترین محصولات بادی است که می تواند برای استفاده در منازل، شرکت ها، مطب ها و بسیاری از مکان های اداری، تجاری و مسکونی دیگر به کار رود و باعث شود تا کودکان مدت بیشتری آرام بمانند و به راحتی با آنها سرگرم شوند. مبل های بادی اینتکس از بهترین نمونه های این مبل ها به شمار می آیند که طراحی طبی و تخصصی آنها نیز بر محبوبیتشان افزوده است. مبل بادی بچه گانه یکی از انواع این مبل ها است که تمامی مبل های بادی کودک اینتکس با طراحی های گوناگون و ابعاد مختلف در ایران این نمایندگی موجود می باشند و می توان آنها را با کیفیت اورجینال و اصلی از طریق این نمایندگی تهیه کرد.

مبل بادی بچه گانه با کیفیت

مبل های بادی بچه گانه از مدل های متنوع مبل های بادی است که برای کودکان و در انواع رنگ ها و طرح ها و با ابعاد متفاوت تولید و به بازار ارائه می شوند. این مبل ها بخاطر طراحی طبی شان، وضعیت نشستن را در کودکان تصحیح می کنند و ستون فقرات آنها را به درستی شکل می دهند. طرح و نقش و رنگ این مبل ها نیز آنها را به یک اسباب بازی هیجان انگیز و قابل حمل برای کودکان تبدیل کرده است. بنابراین می توان این مبل ها را به هر مکانی برده و از آنها استفاده کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram