خرید اینترنتی استخر بادی عمق زیاد ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی استخر بادی عمق زیاد ایلی تویز

استخر های بادی عمق زیاد اینتکس را می توان از طریق این مرکز تهیه نمود. فرصت خرید اینترنتی این محصولات توسط فروشگاه ایلی تویز فراهم شده است.

استخر های بادی را می توان با عمق های زیاد یا کم در بازار پیدا کرد. استخر های عمق زیاد اینتکس، علاوه بر قابلیت های مهم کیفیتی، می توانند به عنوان استخر شنای کامل و ثابت استفاده شوند. انواع استخر های بادی عمق زیاد اینتکس در فروشگاه ایلی تویز موجود هستند و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود. باید توجه داشت که خرید این محصولات از یک مرکز معنبر و رسمی صورت بگیرد، چرا که نمونه های تقلبی محصولات اینتکس در بازار دیده می شوند و از کیفیت بسیار پایینی برخوردارند.

استخر بادی با کیفیت عمق زیاد اینتکس

استخر های بادی اینتکس با جنس پی وی سی چند لایه و الیاف محکم و درجه یکی ساخته شده اند تا در مقابل آسیب های فیزیکی مقاوم باشند. استخر های بادی با عمق زیاد اینتکس را می توان در تمامی باغ ها و ویلا ها و مزرعه ها و ...، بعنوان استخر ثابت و دائمی استفاده شوند. از این استخر ها می توان برای تمرین های ورزشی، شنای خانوادگی و تفریحی و همچنین پرورش ماهی و ...، استفاده نمود. تمامی استخر های اینتکس با داشتن متوسط عمر بالا و کیفیت فوق العاده، برای استفاده های مکرر و طولانی مناسب می باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram