تعرفه فروش بهترین استخر بادی خانوادگی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش بهترین استخر بادی خانوادگی intex

استخر های بادی اینتکس intex با انواع مدل های خانوادگی و کودک در این فروشگاه اینترنتی موجود می باشند و با ارائه تعرفه فروش آنها ارائه می گردد.

استخر های بادی خانوادگی اینتکس ابعاد متنوع و مختلفی دارند و با توجه به نیاز کاربر قابل انتخاب و تهیه می باشند. استخر های این برند به وسیله پی وی سی چند لایه و برزنت و مجموعه ای از الیاف درجه یک وبا کیفیت ساخته می شوند که همین امر استحکام این استخر ها را تضمین می کند. فروشگاه اینترنتی ایلی تویز تمامی انواع این استخر ها را گرد آوری کرده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

ابعاد مختلف استخر بادی بزرگ اینتکس

استخر های بادی از برند های متنوعی در بازار دیده می شوند. اینتکس یکی از بهترین برند های مربوط به محصولات بادی موجود در بازار است. تمامی وسایل بادی اینتکس را می توان از طریق این نمایندگی معتبر با قیمت مناسب تهیه کرد. استخر های اینتکس با ارتفاع های کوتاه و بلند متنوع و با طراحی های گوناگون تولید می شوند. استخر های بادی اینتکس وزن کم و سبکی دارند، استحکام و مقاومت بدنه شان بالاست و می توان آنها را در منزل یا مهدکودک و باغ و مسافرت و ویلا و مزرعه یا هر مکان دیگر استفاده نمود. از آنجا که محصولات تقلبی اینتکس نیز در بازار به وفور یافت می شوند، برای بهره بردن از کیفیت اصلی اینتکس نیاز است تا خرید و تهیه آنها از یک فروشگاه معتبر صورت بگیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram