نمایندگی رسمی فروش انواع تشک بادی تختخواب شو اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش انواع تشک بادی تختخواب شو اینتکس در تهران

انواع تشک های بادی تختخواب شو اینتکس در تهران از طریق این نمایندگی رسمی به صورت اورجینال و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

تشک های بادی تختخواب شو می توانند مهمان داری را به یک کار دلپذیر و لذتبخش تبدیل کنند. این تشک ها با رختخواب های سنتی تفاوت های زیادی دارند که از جمله آنها می توان به سبک بودن وزن، حمل و نقل راحت، طراحی شیک و همچنین قابلیت پیشگیری آنها از درد های آرتروز و دیسک اشاره نمود. انواع تشک های بادی تختخواب شو با برند معتبر اینتکس از طریق این فروشگاه با بهترین قیمت قابل تهیه و خریداری می باشند. فرصت خرید آنلاین فراهم شده توسط این مرکز به خریداران کمک می کند تا محصولات را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

تشک بادی تختخواب شو اینتکس

تشک بادی های تختخواب شو اینتکس با قابلیت حمل آسان و قیمت مقرون به صرفه و راحتی فراوانی که دارند، از بهترین محصولات بادی موجود در بازار به حساب آمده و می توانند در منزل، باغ، مسافرت، ویلا و یا حتی محل کار استفاده شوند. این تشک های مشکلات مربوط به بد خوابی و بی خوابی را مرتفع می کنند، راحتی زیادی دارند و فرم طراحی شان باعث می شود که شخص بر روی آن احساس بی وزنی کند. از طرفی موثر بودن تشک های بادی اینتکس در بهبود بیماری های عضلانی و استخوانی، باعث شده تا این تشک ها، از بهترین وسایل توصیه شده برای خواب و استراحت باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram